Gosip-gosip


So nie Gosip tentang farid kamil...alamak artis pujaan kowt...aduh...
Baca ok....

BELUM habis trauma yang dialaminya dek insiden letupan yang mencederakan dua pelakon filem Barajiwa arahan Osman Ali pada 11 Januari lalu di Jalan Bukit Raja Raja, Seputeh, Diana Danielle, 19, dikejutkan dengan kisah kononnya dia tidak sebulu dengan pelakon Lisa Surihani.

Cerita itu bertebaran kononnya ia hanya disebabkan seorang lelaki yang pernah dikaitkan dengan Danielle dan Lisa. Siapa lagi, lelaki yang dimaksudkan itu tentunya Farid Kamil, arjuna yang bertakhta di hati Danielle sejak dua tahun lalu.
Tapi bertemu dengan Danielle pada 12 Januari lalu ketika berlangsung majlis mengumumkan dirinya sebagai duta salun dandanan dan penjagaan rambut, Snips di sebuah hotel di ibu kota, Diana menafikan cerita itu dan menganggapnya sebagai cerita yang cuba digembar-gemburkan pihak tertentu.

“Tiada apa yang perlu diberikan penjelasan. Cuma memang antara saya dan Lisa tidak rapat. Jadi tidak perlu timbul isu kononnya kami tidak baik disebabkan orang lain. Kalau bertemu dengannya di depan mata, saya akan balas salam mahupun memberikan salam kepadanya.

More info:-http://www.bharian.com.my/bharian/articles/FaridpuncaperangDanielle_Lisa_/Article/index

Leave a Reply